„E greu sa accepti ca nu te nasti femeie sau barbat, ci ca devii.” Jacques Salomé

„E greu sa accepti ca nu te nasti femeie sau barbat, ci ca devii.” Jacques Salomé

duminică, 4 septembrie 2011

Pasiunea mea sunt EU…..EU care SUNT…...sau TU…..TU care EŞTI ?

                           Pasiunea mea sunt EU…..EU care SUNT…...
si TU…..
TU care EŞTI Dumnezeu !

           Tu care eşti Iubire sau Adevar, Pace sau Fericire, Tată    sau Creator şi care totuşi, nu poate fi numit în vreun fel, cu adevărat.
          TU care nu poţi fi descris.
          TU care faci ca totul să fie posibil şi care faci ca totul să fie iluzie, pentru ca TU singur exişti.....
         TU cel care  Eşti........
         Tu eşti Pasiunea mea….şi  unde eşti oare de găsit decât în mine însămii şi în tot şi toate ?
         Tu care EŞTI…EU care SUNT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu