„E greu sa accepti ca nu te nasti femeie sau barbat, ci ca devii.” Jacques Salomé

„E greu sa accepti ca nu te nasti femeie sau barbat, ci ca devii.” Jacques Salomé

duminică, 3 aprilie 2011

....Irina

25.02.2011 ora: 2.11
Am ajuns aici..cu bine. Cu referire la norma materiala si fizica ma aflu in apartamentul cel nou- am invatat ce aveam de invatat din exprienta trairii la camin-si m-am tirat in exploatarea altor experienta ce ma asteapta cu bratele deschise, indifferent de gradul lor de provocare, sunt aici-si am ajuns aici sa pot spune ca nu mi-e frica!
Iar pana acum, ca si acum de altfel, am fost si sunt un om normal!
Car dupa mine un bagaj sau poate 2…un conteaza cantitatea, important e ca pe parcursul experientei prin aceasta lume am trait  ca si fiinta umana: incepand de la preluarea tuturor lucrurilor asa cum vin, la a crede fara drept de replica ca in viata ¨sa nu fii egoísta, sa nu fii lacoma, sa nu fii rea…¨ si tot asa pana cand pe la vreo 5-6 ani deja eram plina de mustrari de constienta cand furam portia de prajitura a fratelui meu…crezand ca deja am incalcat una din reguli..si implicit ma simteam egoísta..exemplele ar continua..as putea scrie o carte intreaga.
Am ajuns la 25 constienta de tóate polaritatile, accept orice imperfectiune, stiind ca in spatele ei se ascunde perfectiunea…accept ca uneori sunt buna..alteori rea..iubesc ca uneori sunt altruista…alteori egoísta…fara umbra…un mi-as fi recunoscut never lumina..iar daca puntea catre mine a fost intunericul, de ce sa-l reneg dupa ce mi-a fost camarad de drum asa cum a stiut el mai bine?
Primele mele revelatii au inceput, copil fiind, prin a ma intreba: ¨de ce sa sufar daca clipa suferintei e efemera…iar peste 3 zile total e trecut?¨ ce este de fapt timpul?
Iar dupa ce am luat drept adevar tot ce mi-a fost indus despre facerea lumii am inceput sa ma intreb ce e de fapt dumnezeu? Si daca dumnezeu a creat tot ce e acum, pe el cine l-a creat…si daca totul se rezuma la o particula de energie..particula respective de energie cum s-a creat?
Apoi am inceput sa caut si -constient/inconstient atrageam informatiile, care cu cat ma afundam in esenta lor cu atat constietizam ca nu stiu nimic.
Informatii care ma ridicau…ca si frecventa…imi dadeau energie..ma faceau puternica, informatii cu care rezonam…sau sa fie oare informatii care doar imi raspundeau asa cum voiam sa aud si ma linisteau pe moment ? Sa fie oare doar o  agatare falsa a ego ului de a merge mai departe?
Apoi interactionam cu informatiile care imi mancau energía…imi puneau piedici…oboseam pana le gaseam sensul..iar cand le aflam esenta deja nu mai prezentau interés in evolutia mea…si imi lasau un gust amar…sau sa fie acesta tipul de informatii autentice ? sa stea ascuns adevarul adevarat in spatele acestor tipuri de informatii cu  care aparent un rezonam deloc, din contra imi induceau o stare de neliniste, de nemultumire…de parca mi-ar fi intrat in cutia cu frustrari si ar fi rascolit pe acolo…si tot ce ramanea era o vraiste mare si un dezechilibru pe tóate nivélele.
Am luptat mult sa aflu adevarul! Care adevar? ADEVARUL!
Si apoi aud o voce: Ce nevoie ai de lupta ptr a ajunge la ceea ce cauti?…Realitatea exista, adevarul nu are nevoie de confirmari, el nu cere imputerniciri ptr a FI…el este fundamental si per ansamblu la fel peste tot si oricand. Cand vei inceta lupta, si te vei abandona ti se va revela total pe tava…avem total la vedere…ce nevoie avem de complicatii?
Ptr ca asa credem noi-oamenii- ca doar asa am putea exista…de parca existenta implica a face mereu ceva, a fi mereu ocupat…in loc..sa ne linistim toti ptr un moment…fie si 20 de secunde, toata planeta sa FIE…respiratie si atat..fara gand…fara toxine.(cum ar fi sa fie asa? Ha ha)
Frica…poate ca daca am acepta-o..si am imbratisa-o atunci cand vine…ar fi si atat! Fara sa te tina captiva…frica te-ar iubi daca ai stii sa o imbratisezi din inima, si nu doar teoretic, ptr ca ai citit ca asa trebuie sa faci! Inca ceva…scoateti verbul trebuie din vocabular…un exista..tot cei ce au privit frica ca pe un dusman au inventat reguli si legi.
De-a lungul timpurilor au fost stipulate diferite –sa le numim-CHEI- ale aflarii Caii adevarate, cum ar fi:
Adevarata cale este in ezoterism, spiritualism sau in sex, sau in psihologie, sau in ce o mai fi . Gandeste! Ptr tine care e Calea?
Calea este proportia perfecta dintre spirit-iubire-dragoste(sex)-minte-corp…nu degeaba, doar unul a zis: Totul este relativ. Nici un are cum sa fie altfel cand am primit cel mai mare dar: liberul arbitru-alege cine vrei sa fii si FII. Insa un uita ca 2 fiinte identice nu exista, Universul nu  creeaza duplícate…nu  exista nimic identic..tocmai ptr a ne lasa sa sapam si sa ajungem din nou la UNU! Din fiinte diferite mici adúnate se formeaza INTREGUL PERFECT= UNU! 1= data nasterii mele- o fi intamplator?
M-as retrage in somn…dar nu ma cheama inca…e deja ora 3…cu ce se deosebeste ora 3-acum fata de ora 2-cand am inceput sa scriu aici?
Ce conteaza de fapt e momentul prezent…insa ce am inceput sa fac la ora 2 nu pot sterge…este acolo…trecut, consumat, dar este!
Sa deduc de aici ca traim intr-o clipa prezenta permanenta? Si ca doar din cauza faptului ca mintea unora agitata si desteapta de altfel a inventat ceasul..si astfel asa zisul timp a putut fi cumva cuantificabil?
Poate fi acesta inceputul nou…viata noua infaptuita pe acceptare totala, pe iubire fata de mine, pe coretitudine si pe forma naturala de a fi!
Poate fi inceputul unei noi carti..cu care tu sa rezonezi…sau cu care sa nu ai nimic in común si care indirect sa te duca spre calea ta personala..aleasa doar de tine..asa cum este si normal sa fie…un exista modalitati de trezire identice..cum nici 2 indivizi perfect identici nu exista, insa ce e UNIC ptr toti e Sursa..e aceeasi mereu..si zambeste senin catre noi, amuzandu-se cat de fricosi suntem..insa e singura care stie foarte bine ca toti o vom imbratisa la final…ptr ca un exista UNU fara toti, indiferent de cum ii eticheteaza mintea. Fara slabi n ar exista grasi…si fara destepti, prosti..si lista continua…toti sunt perfecti asa cum sunt! De ce am ales sa purcedem cum ca grasii sunt dizgratiosi si slabii-nu ? De ce sa un fie invers? Doar din simplul fapt ca minoritatea se supune majoritatii¿…si daca majoritatea e constituita din oi somnambule? Ce alegem?
Irina 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu